.

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Monday, November 15, 2010

family punya hal....


semalam...
pada tarikh 14hb nov....
saya dengan ini...
dah start cuti sem....
haha...
finally dapat gak cuti....
setelah berpenat lelah sepanjang tahun....
ok nie bukan nak cerita pasal cuti but nak cite pasal sepupu saya tunang....
ok family saya memang sangat la besar....
kalau balik kampung tu...
asal kat melaka jep...
pusing punya pusing mesti sedara mara punya lah....
adoi...
even tuan rumah yang saya sewa selama nie pon sedara mara saya gak rupa2 nya....
kecik tol melaka nie.... hahha
ok nak dijadikan cerita....
semalam yang bertunang sepupu saya (lelaki) belah ayah.....



ayah ramai adik beradik so mesti la anak sedara dia pon ramai....
kitorang nie disebabkan dah lama xbalik kampung belah ayah....
mesti la kitorang xkenal sedara sendiri.....
yang segan nya...
diorg kenal kitorang tapi kitorang xkenal pon diorang....
lau kenal pon time kecik2 dulu...
sekarang nie masing2 da besar panjang.. muke pon da lain.....
isy nasib baik la kitorang nie still single..
buat nye kitorang da berempunya....
sekali empunya tu sedara sendiri....
isy memang xbest....
memang betul xsalah ngan sedara sendiri...
tapi family x berkembang la jawab nya.....
so pengajaran nya kat sini....
rajin-rajin kan la diri anda berjalan ke rumah sedara mara.....
tak kira la sedara jauh ke sedara dekat...
selain kita kenal sedara.. kita boleh eratkan silaturahim...
yang jauh kita dekat-dekatkan...
yang dekat kita kasih-kasih kan.....

No comments:

Post a Comment

,